"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Sunday 14 November 2010

Cliseu de noiembrie

Desi in fiecare dimineata gradina e acoperita de bruma, ba au mai si cazut cativa fulgi de zapada, cateva flori nu se lasa batute si gata. Cum sa le zic? tenace, indraznete, sfidatoare? 
Erau cel putin doi boboci de maci si eram sigura ca asa vor ingheta.Si acum ma uit la rosul sfidator si le admir curajul.


Sssst, sa nu-i spuneti toamnei: mai sunt cateva acunse intr-un loc ferit de langa casa.

2 comments:

  1. Nu-mi vine a cred ca-i noiembrie in poze,insa am auzit de caldura tarzie care v-a invaluit....aaaaa,asta-i in Romania,tu nu esti in Romania,asa-i? In Ontario esti,ce zapacita sunt!!!
    Aici este o vara de poti frige oul pe terasa de langa casa(am vazut asta cand am intins rufele,mai mult nu indraznesc sa stau afara).
    Sa ai o iarna blanda !

    ReplyDelete
  2. Elisa, chiar mi-ar place o iarna blanda... asa cam ca-n Banat. Mi se par interminabile iernile canadiene... si de aici mi se trage si numele blogului, lol. Incepe pe la mijlocul lui noiembrie si in luna mai inca mai vezi urme din nametii de zapada.

    ReplyDelete