"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Saturday 20 November 2010

Red Tailed Hawk

Ce credeti ca am vazut azi, in plina zi in oras, pe o margine de drum aglomerat? Un Buteos, un Sorecar de coada rosie.

L-am vazut asa cumva cu coada ochiului, din mersul masinii... am intors imediat si m-am apropiat cat am putut de mult. Nu stiu prea multe despre pasarile astea, dar stiu ca e un rapitor... si l-am prins in timp ce-si lua pranzul.
Nu am vrut sa-l sperii, dar aveam aparatul foto cu mine, nu puteam rata ocazia asta. Frumos exemplar, dar pozele nu arata totul. Bateriile aparatului s-au descarcat la a treia poza, dar ma multumesc si cu atat.

No comments:

Post a Comment