"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Sunday 20 March 2011

Canada Blooms Show

In asteptarea primaverii, spectacol floral la Toronto - Canada Blooms, The Flower and Garden Festival, cu tematica Rhythms.  O imensa galerie, cu prezentari florale si peisagistice inedite, cu tonuri de la romantic la modern si abstract, urban si rural, arta florala in buchete, aranjamente, sculpturi, decor.... pe scurt minunat de frumos.
Toate florile si culorile primaverii s-au adunat in mii de prezentari, unele vaste si de inalta tehnologie, altele minunat de frumoase prin simplitatea si delicatetea lor. Postez cateva imagini, doar cele care mi-au atras atentia intr-un fel sau altul.  "Ritmurile" au fost prezente in majoritatea exponatelor, e ritmul regasit in muzica, in arta, si in viata de zi cu zi.
Rhythm, music and seasons

 
 
Globul pamantesc cu o cununa de orhidee



 
Cocori origami si plante exotice; unul din exponatele care mi-a placut foarte mult.



Blooming Wall, m-a impresionat cel mai tare. Un zid imens, cam 6 m inaltime si vreo 30m lungime "imbracat"in mii de ghivece de kalanchoe
Decor si aranjamente florale



Nu as zice ca acestea sunt cele mai reprezentative imagini de la Canada Blooms Show. Acestea sunt doar cateva din exponatele care mi-au placut, si probabil ca daca as mai cauta prin poze as mai avea o multime de alte preferate. La plecare, simteam ca parca abia am venit, cred ca am vazut prea mult din expozitie prin lentila aparatului de fotografiat.
Mai sunt doar 12 ore si 23 minute pana deschidem poarta gradinii si spunem bun-venit primaverii.



4 comments:

  1. Mie imi plac zambilele in vasul de piatra cu muschi si crengute uscate.... Si celelalte exponate sint deosebite ,dar zambilele albastre le-as vrea in gradina, cu tot cu cuibusorul lor!

    ReplyDelete
  2. Phii, ce frumuseti! Mie imi plac toate, toate!

    ReplyDelete
  3. Inca nu vazusem comentariile cand m-am oprit la fotografia cu zambile si am zis doar:-Woow! Acum vad ca si tie iti place. Asta e, ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. Si am vazut si kalanchoele. Munca grea acolo, sa le potrivesti. Si arata de nota 10.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca v-au placut pozele. Aranjamentul cu zambile e tare fain, atat de simplu si e foarte tentant. Ce ziceti, putem face si noi ceva similar la primavara viitoare? O sa caut un suport potrivit, muschii se gasesc de cumparat, o problema ar fi sustinerea plantei, au tendinta sa se aplece sub greutatea florilor. Spor la treaba!

    ReplyDelete