"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Wednesday 29 June 2011

Balsam si nectar

Florile acestei veri sunt florile colibrilor. Gradina a devenit un mic parculet, si totul pentru placerea colibrilor. Si nu doar ei, dar fluturii, bondarii si albinele par atat de multumiti de nectarul florilor.
De curand a inflorit  Monarda Didyma "Gardenview Scarlet". I se mai spune Bee Balm, sau se poate o stiti de "Bergamota".
Inflorescenta este deosebita, la fel ca parfumul ce aduce cu o combinatie de menta cu levantica.
 
 Forma florilor si nectarul sunt foarte apreciate de colibrii, ii vad mereu in jurul florilor.
Nu am reusit inca sa prind o poza cu colibrii in jurul Monardei, sunt atat de rapizi... si totusi cu un pic de noroc, l-am prins pe hranitorul de nectar.
 Nu este singurul iubitor de nectar, Oriole s-a intors....

  
Pe langa flori, un pic de nectar suplimentar, pentru micutele si energicele bijuterii zburatoare.

2 comments:

  1. Uite, monarda asta, ma chinui, sa o aclimatizez in gradina mea ... Pina acum, n-am avut noroc .

    ReplyDelete
  2. N-am mai vazut asa o floare. E superba! Si pasarelele...of, Doamne,la mine se circula prin curte ca pe autostrada si s-au speriat pasarelele, nu mai am pasarele in curte :(((((

    ReplyDelete