"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Monday 18 July 2011

Tzik si Iepurele

Am aflat ce treaba avea iepurele ala de camp in gradina mea.
 Unul din micutii astia m-a facut sa sar in sus de spaima, cand a aparut dintr-o data in fata mea. Cuibul este sub o tufa de flori de primavara, foarte dichisit facut. O groapa mica sapata in pamant iar deasupra, toate frunzele plantei sunt parca tesute in fire de blana, atat de compact ca pot ridica partea de sus a cuibului ca pe un capac. Pareau micuti si neajutorati, iar pe mamica lor nu am mai vazut-o prin apropriere asa ca ma intrebam ingrijorata ce sa le dau de mancare. Am decis sa-i mai las un pic sa creasca si apoi o sa-i mutam undeva intr-unul din multele parcuri din oras. Decizie gresita: acum patru iepurasi alearga prin gradina mea, fericiti de sortimentul bogat de hrana, plus partea distractiva, intalnirea cu Tzik. Dupa ce au vazut ca pisoiul e inofensiv, parca se iau la joaca.
Hei, ce faci acolo?
 

De-a v-ati ascunselea
Te vad, degeaba te ascunzi

 
 Stai sa-i chem si pe ceilalti
 
Acum trebuie sa ma spal un pic... nu-i asa ca sunt dragut?
Gata joaca, m-as duce la culcare!

 In timpul sedintei foto,  nici unul din animale nu a fost stresat, ranit sau amenintat. In prezent, atat Tzik cat si iepurasul au pastrat relatiile cordiale. Doar eu ma intreb ce sa fac cu iepurasii astia???

4 comments:

  1. teribil de draguti toti :)
    pana una-alta, n-ai ce sa le faci, trebuie sa-i mai lasi un pic, sa te mai delectezi cu ei :))

    ReplyDelete
  2. Frumosi de pica, da o sa-ti roada tot in gradina !
    Va trebui, sa muti chiriasii pe undeva ...

    ReplyDelete
  3. O gradina zoologica!
    Intrarea se va face numai pe baza de programari!
    Si un film despre aventurile lor si ale lui Tzic.
    Pe care-l vei posta pe YouTube, unde va avea rapid milioane de vizualizari.
    Si uite asa o sa deveniti cu totii celebri!
    P.S. Iepurasii sunt adorabili, dar Tzic face toti banii!

    ReplyDelete