"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Thursday 18 August 2011

Culori de august

Din lista dorintelor  - "Wish list" si noutatile verii. Greu sa decid care este preferata mea.
Canna. Splendida, distinsa, eleganta.
 Crocosmia Meteor
 


 Eucomis, sau Pineapple Lily
 Brugmansia, surpriza verii, alintata gradinii.

Cuphea - Mexican Cigar
 Salviile, red scarlet, dark purple si electric bleu
Cardinal Vine  - Ipomoea, cu aere de vedeta, s-a lasat tare mult asteptata.
Si ceva vechi, dar mereu nou -  Weigela si colibri

3 comments:

  1. Śliczne te Twoje sierpniowe kolory, a szczególnie canny i crocosmii . Brugmansia taka sama jest też w moim ogródku. Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  2. Crocosmia Meteor, deciasase numesc gladiolele ce le-aveam eu acum o suta de ani? Le ziceam gladiole mici si-mi placeau foarte mult cand erau multe la un loc deodata inflorite.
    Iar salvie nu am vazut decat rosie,acum vad,la tine, purple si ble.
    Dar, ce nu vezi la tine? ! Si le si stii denumirile :)
    Dar Canna, intradevar este superba! Sa-ti traiasca si sa te bucure! Toate. Si sa ai weekend placut, draga mea.

    ReplyDelete
  3. Multumesc Elisa! Multumesc Giga! Toate cele bune!

    ReplyDelete