"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Thursday 19 April 2012

E timpul colibrilor

Magnoliile au inflorit, dar inca nu sunt destui pomi infrunziti, abia cativa s-au umplut de floricele. Narcisele, zambilele, ghioceii si alti vestitori ai primaverii sunt trecuti de maturitate si snap-urile de frig si bruma i-au cam lasat fara flori. Serele si garden marketurile au inca multe mese goale, dar se gasesc panselute si arbusti. Am cumparat o minunata Salvia roz ( da, roz! ) o cheama Eveline, si nu mi-a pasat ca e roz, dar era cam singura floare pentru colibri inflorita. Acum sta frumos pe terasa exact langa feeder si asteapta nerabdatoare primul vizitator. Anul asta colibrii au ajuns foarte devreme in Ontario, si gata am fost, nerabdarea creste de la o zi la alta. Am ametit privind cu ochii-n zare si orice flash auriu ma face sa tresar...astept colibrii!!!
Pana atunci imi raman imaginile verii trecute, cu Joy, cu Balerina, cu Junior si toti frumosii mei colibrii.

4 comments:

  1. vreau si euuuuu...sa vad !!! poate reusesti sa fotografiezi !

    ReplyDelete
  2. Coco, si eu abia astept sa-i revad. Si sigur vor fi poze cu colibrii, am mereu camera photo la indemana. A venit primavara la tine? Toate cele bune!

    ReplyDelete
  3. Tare mi-ar placea sa vad macar o data un colibri pe viu. Esti o norocoasa ca primesti vizitele lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Li se spune "bijuterii zburatoare" ( flying jewels) pentru ca penajul lor straluceste in soare. Masculii au o "salba" rosie in jurul gatului care scanteiaza ca focul, de aici numele de Ruby Throated Hummingbird. Sunt intr-adevar minunati, sunt recunoscatoare ca vin in gradina mea si sunt bucuroasa sa impart cu voi aceste frumuseti. Mai treci pe aici, sigur vor mai fi poze.

      Delete