"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Saturday 26 April 2014

Din Timisoara, cu drag

Am plecat din iarna canadiana spre o frumoasa primavara romaneasca. Am trecut din linistea unui orasel direct in tumultul unui oras plin de viata, mai frumos si mult mai agitat decat imi aminteam.A fost o vizita dureros de scurta, dar ne-am intors cu bucuria si melancolia revederii in suflete.










 








6 comments:

  1. Te inteleg ... vizitele acasa sunt intotdeauna scurte, dar atat de frumoase :) Drum bun spre Canada !

    ReplyDelete
  2. Multumesc Dani. Suntem deja de o saptamana inapoi, nu am putut ramane de Pasti acasa, din pacate. Raman doar amintirile :). Te imbratisez!

    ReplyDelete
  3. Daaa! Păcat că nu ai putut sta dar știi ce? Poate asa ai evitat fără să vrei o criză de bilă că la noi de sărăbători pregătim cu atâta zel și dăruire atâtea și atâtea bunătăți ca puțini sunt cei care trec nevătămați de această ocazie.

    ReplyDelete
  4. Din cate am auzit Timisoara este un oras frumos iar imaginile o confirma. Pacat ca motivul vizitei a fost unul asa de dureros.
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Frumoase poze!
    Pacat ca in rest e santier orasul :(
    Unde se afla biserica aceea?

    ReplyDelete
  6. Biserica este in zona Dacia, cred ca are vreo 10 ani vechime. Am copilarit in zona asta, si imi place bisericuta. De santier, nu zic nimic... am vazut doar partile frumoase. :)

    ReplyDelete