"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Saturday 12 July 2014

Frunze

Florile sunt cele admnirate, fotografiate, mangaiate si nu doar atat, pasari, fluturi si alte insecte  sunt atrase de ele. Dar ce-ar fi ele, florile fara frunze? Vara asta imi plac frunzele... catifelate sau aspre, lucioase sau mate, nervurate sau netede, in toate formele si nuantele de culoare

Inimioara parfumata de Agastache


 Elegante si sofisticate frunzele trandafirului


Dantelate

Culori si forme, fara denumirile botanice si populare, doar pentru placerea de a  le privi. Cate dintre ele le recunoasteti?



 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 





 
 
 
 
 

5 comments:

  1. Pai, sigur ai aici frunze de muscate si de clematite, de heuchera, floarea de piatra, cosmos, rucola, pulmonaria, tarhon, datura si gata, ca am pierdut sirul :) Poate ne spui in final ce frunza e fiecare :)
    Si eu ma gandeam, ca in lipsa de flori, ar trebui sa acord mai multa atentie frunzelor.

    ReplyDelete
  2. Geranium,muscate,rucola,stevie,ceapa de tuns,lalele,clematis,cosmos,gladiole,menta,kalanchoe,roinita,portulaca,mai departe scrie in carte....

    ReplyDelete
  3. Din pacate in nebunia asta cotidiana ne scapa detaliile.
    Eu iubesc episciile datorita culorii frunzelor.
    pupici!

    ReplyDelete
  4. cam tot pe astea de deasupra le-am recunoscut si eu. Mai e si pelin, cumva?

    ReplyDelete
  5. Bravo fetelor! nu m-am asteptat sa si primesc raspunsurile. Acum ma uit si eu la poze si cred ca am dubii la unele. Sunt doar cateva plante pe care nu le am in gradina, dar mi-ati dat idei accum vreau sa le am: tarhon, rucola, stevie.... atata doar sa nu le fie pe plac iepurasilor. Duminica placuta!

    ReplyDelete